8/6/12

RIPPILEIRI & JUHLAT


 ööööh, perus sekoilua huoneessa .... :D
 oon kovis.jpg
Leiriltä ollaan kotiuduttu aikoja sitten, mä en oo vaan jaksanu tehdä blogia. Laiska ku oon ! Joku anonyymi jo kyselikin että
miten leirillä meni niin aattelin että nyt on sitten pakko tehä tää postaus. Kaikki tietää millä mielellä lähin sinne. Eka päivä menikin
hokiessa: "haluun kotiin" "kui paskaa tää on" yms. Aika joteki mateli ja meni tosi hitaasti ! Toisena päivänä alko tuntuukin
sitten kivemmalta ja loppu leirin viihdyin tosi hyvin ja mulla oli oikeesti kivaa ja meillä oli mahtava porukka ! Kaikki ihanat
ihmiset oli siellä :-) Ja joistakin tuli mulle tärkeempiä ja sain tutustuu joihinkin ihmisiin paremmin ! Mä haaskasin ehkä
sen ekan päivän, mut ei se mua haittaa, muut päivät sit ainakin yritin olla positiivinen ja täysillä mukana kaikissa jutuissa.
Ainoot tyhmät jutut siellä oli ulkoläksyt, mut kyl mä niistäki sit hyvin selviydyin. Oppiksillaki oli välillä ihan kiinnostavia ja
kivoja aiheita.
Eilen oli sit rippijuhlat ja ne oli tosi kivat ! Nyt on sit koko riparihömpötys ohi, tuntuu toisaalta helpottavalta ja hyvältä mut
toisaalta sit haikeelta. Hyvä päätös kesälle :) Lahjoja & rahaa tuli ihan kivasti ja tänään riensinkin jo tuhlaamaan 
niitä x) Mut siitä sit lisää et mitä ostin joskus myöhemmin ! ♥ aino

No comments:

Post a Comment

Black Heart